lördag 18 juli 2009

Änglar, demoner och hembakt pizza.

Hej.

Ja eftermiddagen och kvällen fortsatte i lugn och ro.

Var ute och låg och läste i solen en timme. Man lär ju passa på att vara ute nu när det för en gångs skull är fint väder.

Efter det blev det lugnt. Till kvällsmat så gjorde jag pizza. Det ni!
Gjorde en vanlig deg och hade på tomatsås, quorn, curry och ost. Blev sjukt gott! Nom nom..

Efter det så kom min kamrat Mikael och vi kollade på Änglar och Demoner och drack öl. Eller vi och vi. Han drack öl och jag drack vatten. Jag har ju slutat med alkohol. Drack sist för en månad sedan och jag har inga planer på att dricka igen så länge jag tränar så som jag gör. Det känns bara som att det pajar alla timmar på gymmet..
Åter till filmen.. Den var ju helt okej men den var verkligen inte lika bra som Da Vinci Koden måste jag säga..
Den får väl ett betyg på 3 av 5.

Nu orkar jag inte skriva mer, måste sova för att orka med allt som ska göras imorgon.

Natti natt!

Inga kommentarer: