söndag 19 juli 2009

Springa i regn.

Hej!

Ja det är exakt vad jag har gjort hittills idag.
Skrev ju igår att jag skulle inviga mina nya träningsskor idag och invigda blev dom.

Det var ju helt okej väder när jag vaknade i morse men tror ni att det fick vara det när jag skulle iväg då? Icke. När jag var klar och skulle åka så började det regna som fan så då fick jag vänta.
Efter ett tag så slutade det att regna så då åkte jag till elljusspåret. Väl där så började det regna igen, men när man väl har kommit dit så ger man ju sig inte så jag gav mig ut i 2.5 km spåret och ju mer jag gick/sprang ju mer regnade det. När jag kom tillbaka till parkeringen så var det som att stå i en dusch med fullt tryck. Och där fick jag stå och vänta på mamma, som också var med, och det tog ju lite längre tid för henne att ta sig runt så jag fick söka skydd under ett tak och vänta på henne i några minuter.

Nu har jag kommit hem och fått av mig alla blöta kläder så nu ska jag sätta mig och käka kvarg och sen städa rummet.

Hurra för roliga söndagar!

Hörs sen.
/ Jens

Inga kommentarer: